FLORMAR FULL COLOR NAIL ENAMEL OJE SERİSİ

Herkese merhaba.
Yeni bir gün, yeni bir hafta, yeni bir ay, yeni bir mevsim... 
Sonbahar geldi, hoş geldi... Yavaş yavaş soğuyan havayla birlikte benim soğuk havalarda daha yoğun kullandığım bir makyaj malzemesinden bahsetmek istiyorum. Severek kullandığım Flormar'ın Full Color oje serisinden benim elimde toplam 5 renk var. Bu seri tek katta yoğun kapatıcılık elde edilebileceğini iddia eden bir seriydi. Serinin elde ettiği beğeni ve talep üzerine de daha sonradan bir çok rengi de üretmesi insan da merak konusu uyandırıyor. Bende bulunan renkler ise Rose Pumps, Bubble Gum, Clear Sky, Awaken Your Senses ve Penthouse. 


Kış aylarına yakıştırdığım üç renk; Rose Pumps, Awaken Your Senses ve Penthouse. Diğer iki renk daha çok yaz aylarında kullanılacak renkler olduğu için nadir kullanıyorum. Çünkü genelde top coat dışında yazın oje kullanmıyorum ya da şeffaf, nude ve açık tonlarda sedefli ojeler kullanıyorum. 


Gelelim Flormar'ın bu serisi vadettiği özellikleri bünyesinde barındırıyor mu? Cevap: Kısmen.
Detaylandırmak gerekirse işin özeti şöyle. Tek kat vaadi verse bile açık tonlar tek katta tamamen kapatıcılık sağlamıyor ve tırnak uçları belli oluyor. İki katta daha iyi kapatıcılık elde ediliyor. Ojenin yapısının yoğun olmasından ötürü de dalgalanma meydana gelebiliyor. O yüzden ilk kat kuruduktan sonra ikinci katı geçmek görünüm açısından daha faydalı. Flormar çapında kullandığımız bazı ojelerin de tek katta yoğunluk vermediğini düşünürsek diğerlerine göre iki katta yoğun kapatıcılık ve opaklık elde etmek bakımından en iyilerinden diyebilirim. Oje bilirim ki 3-4 kat sürdüğüm olmuştur. 


Penthouse ve Awaken Your Senses adlı ojeler ile tek katta yoğun kapatıcılık ve opaklık elde edebilirsiniz ve gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz. Diğer ojelerin renk tonlarının açık olması az öncede de dediğim gibi tırnak uçlarını belli ettiğinden iki katta istenilen sonucu veriyor.
Fiyatına gelirsek Flormar ojelerinin en uygun oje serisi olma özelliğini taşıyor. İlk çıktığı zamanlar 1.95tl gibi makul bir fiyata satışa sunulsa da ürün beğeni görünce ve renk skalası artınca kozmetiğe gelen zam da düşünülürse ojenin fiyatı şu an 2.99tl. Ben şimdiye kadar bu 5 renge şans verdim. Seriden beğendiğim başka renklerde var. Onları da alıp kullandığım zaman sizlerle paylaşacağım. Yeni renklerle birlikte belki içerikte de değişim olduysa seriyi ona göre değerlendirip elde ettiğim sonucu sizlere bildireceğim. Umarım faydalı bir yazı olmuş, seriyi merak edenlerin soruları cevap bulmuştur. Flormar'ın sitesinden ojelere ulaşmanız için aşağıya link bırakıyorum.

Sevgiyle kalın, görüşmek üzere. Herkese iyi haftalar dilerim. 

Yorumlar

Popüler Yayınlar