NYX SOFT MATTE LIP CREAM - ABU DHABI/ZURICH/STOLKHOLM/SAN PAULO

Yeniden merhaba.
Nyx markasına ait ve herkesin severek kullandığı soft matte lip cream serisini bilmeyen yoktur. Mat rujlar çoğu zaman kullanım aşamasında biz kadınlara zorluk çıkarsa da yine kullanmaya devam ettiğimiz makyaj malzemelerinden biri. Bazı mat rujların dudaklarımızı kurutmasından şikayetçi olsak da vazgeçemiyoruz. Dudak koruyucu ve nemlendiriciler ile kuruluğa çare bulmaktan da kaçınmıyoruz. Ama Nyx öyle güzel bir mat likit ruj yapmış ki ben bayılıyorum.


Soft matte lip cream köpük yapıda olan bir likit ruj olduğu için ne çok koyu ne de çok akışkan. Tam olarak ideal diyebileceğim bir yapıda olması kullanımı kolaylaştırıyor. Yazın veya kışın fark etmeksizin tercih edilebilir. Yazın sıcak havalarda mat rujlardan kaçınıyoruz ama soft matte lip cream yumuşak yapısıyla dudakları kurutmuyor keza kışında aynı durum ile karşılaştığımız için soğuk havalarda yumuşak sürümüyle dudaklarınızı hafifte olsa nemlendiriyor.

Daha önce hiç kullanmadıysanız eğer ilk sürdüğünüzde uzun süre ıslak görünümü koruduğu için şaşırmayın. Yaklaşık 5 dakika içinde matlaşmış görünümü elde ediyorsunuz. Kalıcılık olarak bence orta kararda. Yumuşacık bir yapısı olduğu için yemek yediğinizde çok çabuk siliniyor ve tazelenmesi gerekiyor. Eşit bir şekilde sürdüğünüzde dudağınızdan silinse bile görünüm olarak çokta kötü durmuyor. Özellikle de nude tonları tercih ediyorsanız sıkıntı yapacak bir durum yok zaten. Kötü bir kokusu da yok. Hassasiyeti olanların aşırı derece de rahatsız olacağını düşünmüyorum. Kokusu hoş, hafif ve yumuşak olduğu için de ürün dudakta ağırlık yapmıyor.


Samsun'da yaşadığım için burada Nyx mağazası maalesef yok. İnternet sitesinden hiç alışveriş yapmadım. Sakarya'da okurken İstanbul'a geçmek kolay olduğu için İstanbul'a gittiğimde Nyx mağazalarından alışveriş yapabiliyordum. Ama ben asıl soft matte lip creamlarımı Viyana'ya gittiğimde oradan almıştım. 8 ml olmasına rağmen hala kullanıyorum, bitmediler. Türkiye'de soft matte lip creamların fiyatı 29.99tl. Nyx'in internet sitesinden renklerine bakabilirsiniz.

Serinin toplamda şuan 34 rengi olduğunu biliyorum. Benim sevdiğim renkler ise Abu Dhabi, Stolkhom, Zurich ve San Paulo.


Nude tonları çok sevdiğim için özellikle Abu Dhabi ve Stolkholm'a bayılıyorum. Abu Dhabi tam bir nude. 


Stolkhom biraz pembelik barındırmasıyla birlikte yine nude bir ton. 


Zurich yine nude bir ton Stolkholm gibi biraz içerisinde pembelik ve kırmızılık olmasına rağmen koyu bir renk değil. 


Son olarak San Paulo'ya değinecek olursak yoğun bir pembe, hafif mürdüm içeriyor. Çok kullandığım bir renk değil. Genelde hafif makyajlar ile kullanmayı tercih ediyorum.

Ambalajları da bir o kadar kullanışlı çünkü tercih ettiğiniz ya da sevdiğiniz renklere ambalajın dış görünümünden rahatlıkla anlayabiliyorsunuz. Ürünün dış rengi ile içeriği birebir uyuyor bu da renk tercihi yaparken kolaylık sağlıyor.


Umarım Nyx Soft Matte Lip Cream kullanan ve kullanmak isteyenler adına faydalı bir yazı olmuştur. Tekrar görüşmek dileğiyle.

Yorumlar

Popüler Yayınlar