Mezuniyet Elbisem

Herkese yeniden merhaba. Bu yıl mezun olduğum Sakarya Üniversitesi'nin mezuniyet töreninde giydiğim kıyafetim arkadaşlarım tarafından çok sorulmuştu ve çok beğenilmişti. Bu yüzden bende faydalı olacağını düşündüğüm bu yazıyı yazmaya koyuldum. :) 

Mezuniyet törenlerinde herkes öncelik olarak giyeceği kıyafetin cübbenin rengine uygun olmasına dikkat eder. Tabii bende buna dikkat ederek elbisemi seçtim. Cübbe genel olarak lacivert renkten oluşmaktaydı. Kol ve yaka kısmında boydan aşağı sarı renk ile detaylandırılmıştı. Yaz sıcağı mağlum tabii... Lacivert cübbenin altına koyu bir şey giymek istemedim. 

Aklımda hep beyaz bir elbise vardı ama istediğim gibi bir türlü bulamamıştım. Şansıma Adil Işık'ın internet sitesinde %30 indirim olduğu bir zaman üzerime hiç denemediğim halde cuk oturan o elbiseyi aldım :) Aşağıya fotoğraflarını koyacağım. Elbise zaten yarı fiyatına düşmüştü. Üzerine %30 indirim de eklenince çok makul bir fiyata benim oldu.


Öncelikle bu fotoğrafı koydum çünkü cübbeyi görmenizi istedim. Elbise burada hiç gözükmüyor. Kalem formda dizlerimin altında biten bir etek boyu ve arkasında da yırtmacı var. Esnek ve rahat bir elbiseydi o gün hiç rahatsız etmedi beni. Mezuniyetten sonra bu elbiseyi birde yakın arkadaşımın bekarlığa vedasında giydim. Aşağıya bekarlığa vedadan da bir fotoğraf bırakıyorum ki elbiseyi daha net görebilirsiniz :)


Olur da belki aranızdan merak eden biri olur :) Ayakkabılarımda Stradivarius'tan arkadaşlarımın doğum günü hediyesiydi.


Neredeyse tüm fotoğraflarımda elbisemin askıları gözüküyor. Hiç dikkat etmemişim, komik duruyor. Görüntü kirliliğinden ötürü kusura bakmayın :)


Cübbenin altında da kendini gayet güzel gösteriyordu özellikle üst kısmının volanlı duruşu ayrı bir hava katmıştı :) Çok severek ve beğenerek iki yerde de aynı ayakkabım ile kombinleyerek giydim. Umarım sizlerde beğenmişsinizdir :) Görüşmek üzere. 
👗

Yorumlar

Popüler Yayınlar