The Balm Meet Matte Hughes "Sincere"


Merhaba. Bugün bahsetmek istediğim bir ürün var. Artı ve eksi yönlerini değerlendirerek ürünü nasıl kullanmalıyız ona da değinmek istiyorum. The Balm Meet Matte Hughes likit mat rujları serisine yeni renkler eklendi. Ben daha önce Charming renginin dışında hiçbir Meet Matte Hughes rengini kullanmamıştım. Yeni serinin renkleri merak uyandırınca Sincere'e şans vermek istedim. İyi ki almışım. Benim en çok hoşuma giden rengi Sincere oldu. Hem yaza uygunluğundan ötürü hemde hafif nude duruşuna bayıldım. Commited rengine benzetenler olsa da ondan daha koyu alt tona sahip olduğundan ben çok benzetemiyorum açıkçası. Sincere içerisinde biraz gül kurusu barındırıyor bu yüzden de Commited kadar nude ve açık bir ton değil. Yaza yakıştırdığım, severek kullandığım bir renk oldu.


Tabii birkaç eksi yönünü de belirtmek istiyorum ki aramızda daha önce hiç Meet Matte Hughes kullanmamış arkadaşlar varsa hayal kırıklığına uğramasınlar. Ruju dudağınıza sürdüğünüzde mentollü bir aroması olduğunu fark edeceksiniz. Ben ürünü kullandığımda kokusunu sürekli hissediyorum. Beni rahatsız etmiyor ama herkes sevmeyebilir. Aşağıya dudağımda nasıl durduğunu görebilmeniz için fotoğrafta koyacağım. Ruju uygularken üründen azar azar uygularsanız tek katta daha güzel bir görünüm elde edebilirsiniz. Ürünü fazla sürdüğünüzde katman haline gelip dudakların çizgi çizgi durmasına sebebiyet verebilir. Ruju uyguladıktan sonra dudakları birbirine yapıştırmadan kurumasını bekleyebilirseniz en güzel görünüme kavuşmuş olursunuz. Kurumayı hızlandırmak için de ürünü azar azar uygulamanız hem katman katman görünüşü engelliyor hem de uzun süre kurumasını beklemiyorsunuz 1-2 dk sonra ürünün vadettiği görünümü elde ediyorsunuz.


Sizi bilemem ama ben ne yersem yiyeyim yemek yedikten sonra rujlar dudağımda olduğu gibi durmuyor. Yemeklerle birlikte hoop mideye indiriyorum sanırım. (Golden Rose Long Stay Matte likit rujlarının dışında) O yüzden bu The Balm'ın değilde benim sorunum diye düşünüyorum. Çünkü çoğu kişi The Balm'ın kalıcılığını beğeniyor. Böyle anlatınca "bu kadar uğraşacağıma hiç kullanmam daha iyi" diye düşünenler olabilir. Maalesef her güzel şey gibi Meet Matte Hughes'ın da kusurları var ama ufak detayları bilmek onu kusursuz yapabilir. Şans vermeye değer diye düşünüyorum:) Tekrar görüşmek üzere. Herkese iyi günler :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar