ZOEVA ROSE GOLDEN PALETTE

Yeniden Merhaba. Türkiye'de bulunmayan ama bizlerin bayıldığı birçok marka var. Bu markalardan bir tanesi de Zoeva. Paletlerini satın alma fırsatı yakalayan herkes bayılarak kullanıyor. Kendim de dahil olmak üzere bu zamana kadar kimseden paletler hakkında şikayet duymadım.
Geçen yaz yurt dışına tatile gittiğimde Türkiye'de olmayan, beğenilen marka ve ürünlerden toplayabildiğim kadar topladım. Bunlardan biri de Zoeva markasının Rose Golden far paleti oldu. Zaten dışı çikolata paketi gibi... Onun bile havası ayrı :)


Palettte toplam 10 adet far bulunuyor. 3 adet mat, kalan farlar sedefli. Renklerin hepsini de severek kullanıyorum. Ama favori olarak kullandığım iki renk var: 'Copper is King' ve 'Just a Rose'.


Farların yapısı hakkında da bilgi vermek istiyorum. Çok hafif bir tozutma yapıyor. Sürümü çok güzel. Tek sürümde yoğun pigmenti sayesinde kolayca kullanılan rengi elde edebiliyorsunuz. Dağıtması oldukça kolay. Fırça ya da parmaklarınız ile dağıtma işlemini rahatlıkla yapabilirsiniz. Gün boyu kalıcılığını korumasıyla birlikte gayet başarılı bir palet.


Ürün Türkiye'de bulunmuyor ama sitesinden sipariş verebiliyorsunuz. Rose Golden'in fiyatı sitesinde 19.50 euro. Kargo parası olarak ise 18.00 euro isteniyor. Bu şekilde sahip olmak isteyen varsa alabilir ama en makul şekilde ürünü edinmek isteyenler yurt dışında bulunan yakınlardan ya da yurt dışında tatile giden arkadaşlarından getirmelerini isterse daha uygun fiyata sahip olabilirler.
Umarım yazıyı ve ürünü faydalı bulursunuz. Herkese iyi günler, tekrar görüşmek dileğiyle :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar