MAX FACTOR 2000 CALORIE CURL ADDICT

Yine, yeniden Merhaba.
Yeni bir maskara kullanmaya başladım. İlk izlenimlerim olumlu olunca sizlerle paylaşmak istedim. Max Factor'un daha önce dışı mor olan bir maskarasını kullanmıştım ama adını tam olarak hatırlamıyorum. Şimdi yeni kullandığım ise Max Factor'un 2000 Calorie Curl Addict isimli maskarası. Dolgunluk ve hacim kazandırdığını vaat eden bir ürün. Benimde özellikle maskara kullanımında dikkat ettiğim bir özellik olunca şans vermek istedim ve aldım. 2000 Calorie Curl Addict maskaranın iki farklı fırçası bulunuyor. Bunu özellikle belirteyim ki almak isteyen olursa karışıklık yaşamasın. Benim tercih ettiğim daha yoğun kıl fırçaya sahip olan maskara oldu. Bir diğeri ise az daha yoğunluğa sahipti. Ben yoğun olanı tercih edersem daha dolgun ve hacimli göstereceğini düşündüm. Nitekim de düşündüğüm gibi oldu :) 


Normalde kıl fırça tercihim değildir ama kullanım aşamasında bazı küçük detayları yakalayarak güzel sonuç elde ettim. İlk olarak olumsuz izlenimlerimden bahsederek olumlu yönleriyle birlikte de nasıl kullanmanız gerektiğini kendi tecrübelerim ile sizlere aktaracağım. 2000 Calorie Curl Addict sıvı bir yapıda maskara. Fırçası kıl fırça ve oldukça yoğun olduğu için fazlaca ürünü fırçanın üzerinde bırakıyor. Bu yüzden ürünü kullanmadan önce fırçadan iyice temizlemek gerekiyor. Aksi halde sıvı yapısı kirpikleri birbirine yapıştırarak topaklanmayı da beraberinde getiriyor. Fırça iyice temizlendikten sonra sürümü daha kolay bir hal alıyor. Kirpikleri tek tek ayırarak gerçekten dolgun bir görünüm ve hacim elde etmenize yardımcı oluyor. Ben iki kat uygulama ile çok güzel sonuç alıyorum.  


Kirpiklerde dökülme yapmıyor. Gün içerisinde simsiyah bir yapısı olmasında rağmen akmıyor. Ayrıca en küçük kirpiklerin bile kıvrılmasında etkili ve takma kirpik etkisi yaratacak kadar kıvırdığını söyleyebilirim. Benim kirpik yapımda kıvrık olduğundan daha etkili sonuç alıyor olabilirim ama başka bloglarda da okuduğum yazılara göre düşük kirpik yapısına sahip kişilerin memnun kaldığını da okudum. Bu yüzden bu maskaraya şans verilmesi gerektiğini düşünüyorum. Simsiyah yapısıyla temizlenmesi de beni çok zorlamadı ve kolayca temizlendi.


Ürünün fiyatı 44.90tl. %50 indirim ile T-shoptan 22.50 tl'ye aldım. 
Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Herkese sevgiler :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar