L'OREAL PARIS ELSEVE MUCİZEVİ BAKIM YAĞI

Herkese merhaba. 2018'in ilk yazısıyla buradayım ve uzun zamandır kullandığım ve gerçekten memnun kaldığım bir üründen bahsedeceğim.


Saç bakımı tüm kadınlar için büyük önem taşır. Sağlıklı saçlar tüm kadınların hayali ama ne yazık ki saçlarımıza yaptığım işlemlerden ötürü çokça saçlarımızın yıprandığına tanık alıyoruz. Benim saçlarım (çok şükür) her ne kadar ara ara dökülse bile gür ve sağlıklı. Boya ve işlem yaptırmama rağmen bakımlarla da destekliyorum ve aşırı yıpranmayı önlüyorum. Tabi ki saçlar için sadece bakım ile sağlıklı görünüm elde edemeyiz. Yediğimiz içtiğimiz şeyler, günlük su tüketimi de saç bakımı için etken olan durumlar içerisinde yer almakta.

Loreal Elseve Mucizevi Bakım Yağı deneyimlediğim süre boyunca memnum kaldığım bir ürün oldu. Benim kullandığım mor pompalı olan yıpranmış saçlar için onarıcı bakım yağı. Sarı ve kırmızı kapaklı çeşitleri de var ama onları hiç kullanmadım. Ürün, saç tellerini onarmayı ve ipeksi bir doku bırakmayı vaat ediyor. 3 şekilde uygulama şansını da sunuyor. Şöyle ki; şampuan uygulamadan önce saçınıza uygulayıp onarılmaya ihtiyaç duyulan kısımları onarma, tarama yapmadan önce diplere değdirmeden boydan uç kısmına kadar tüm saça uygulayarak onarma ve son aşama olarak ise sadece saç uçlarına uygulayarak çatallaşmış saç uçlarını onarma ve ipeksi görünüm elde etmeyi tercih edebilirsiniz.

Ben tüm saça başka bir ürün kullanıyorum.
-Saçımı taradıktan sonra bir ya da iki kere sıkıyorum ve uç kısımlarına uyguluyorum.
-Kokusu harika çok seviyorum.
-Saçı ağırlaştırmıyor -ki yağ kullanırken en çok karşılaştığımız sorunlardan biri- ipeksi bir yumuşaklık elde ediyorum.
-Onarıcı olduğu söylenmesine rağmen çok fazla onarıcı bir etkisi olduğunu söyleyemem.
-Çatallı görünümü hafif düzleştirerek sağlıklı görünmesine yardımcı oluyor. Ama verdiği yumuşaklık ve parlaklıkta ekstra sağlıklı bir görünüm sağlıyor.

Sürekli alıp kullanmayı düşündüğüm bir ürün içeriğindeki 6 çiçek özünün de bulunmasından ötürü sanırım bu kadar etkili. Denemeye değeceğini ve şans verirseniz pişman olmayacağınızı düşünüyorum. Umarım herkes için faydalı bir yazı olmuştur. Herkese mutlu seneler, görüşmek üzere.

Yorumlar

Popüler Yayınlar