MAKEUP REVOLUTION ICONIC 3

Yeniden merhaba...

Uzun süredir bir şeyler yazmadım. Aslında bir sürü yeni ürün denedim ve çok memnun kaldıklarım da oldu. Fırsat yaratıp onları da kısa zamanda yazmayı düşünüyorum. Asıl konuya değinmek gerekirse beni çok heyecanlandıran iki ürün aldım. Şimdilik sadece birini kullandım diğerini de kullanınca ayrı bir blog ile yayınlarım. Bir çoğumuz üründen haberdar belki ama kullanmayan varsa içinde bulunduğumuz bu indirim dönemini değerlendirmeli :)

En çok merak ettiğim Revolution Iconic 3 paletiydi. Bazı renkleri Max Factor masterpiece Roses Nudes renklerine çok benziyor ve Naked 3'e de muadil gösteriliyor.


Mat ve ışıltılı olmak üzere 12 adet fardan oluşuyor. Palette iki taraflı süngerli far fırçası mevcut. Pigment olarak başarılı buldum. Işıltılı farlar kremsi yapıda olduğundan tek seferde rengini çok güzel veriyor. Mat farlarda ikinci kez üzerinden geçtiğimde daha güzel bir görünüm yakaladım. Mat renklerin ikisi açık tonlar da olduğu için rengini hemen vermedi biraz sabitleyici krem baz ya da spreyle kullanmak daha iyi sonuç veriyor. Kremsi forma sahip olduğundan -yumuşak- neredeyse tozutma sorunu yaşamadım. 


İlk renk Wet n wild'ın tekli farlarından brulee gibi göz kapağını kapatmak için tek başına da kullanılabilir. 


Siyah ama mürdüm ışıltılar içeren ilk far ile çok güzel gölgelendirme yapabilirsiniz. Günlük makyajınızda koyu renkler kullanmayı tercih etmiyorsanız eyeliner gibi uygulayabilirsiniz. Pigment olarak kuvvetli olduğundan uygulaması da kolay olacaktır.


Mat gül kurusu ve altın bronz tonlarda olan bu iki renk favorim oldu. Günlük makyajda gül kurusunu rahatlıkla kullanabilirsiniz. Bu paletle yapılan bir çok makyaj videosu da izledim. Göz kapağını derinleştirmek için turuncu alt tonlu kahveler kullanmaktan sıkıldıysanız gül kurusu rengi deneyin derim. Katlanma bölgesine kesinlikle çok yakışıyor :)


Gün ışığında bu şekilde görünüyorlar. Güneş ışığında ışıltılı tonlar daha parlak ve belirgin görünüyor.
Kışın gölgeli ama fresh bir makyaj, yazın ve bahar aylarında ise sadece maskara ile hafif ışıltılı tonları kullanarak çok güzel göz makyajı yapabileceğiniz bir paleti bir araya getirmişler :) Ben çok sevdim. Kozmetiğe gelen zamlardan sonra fiyatı çok cazip. Watsons mağazalarından indirimli fiyatı ile 19.99 tl'ye aldım. Bildiğim kadarıyla bu marka sadece Watsons mağazalarında var merak edip almak isteyenler oradan temin edebilirler. Görüşmek üzere. Hoşçakalın :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar