MAKEUP REVOLUTION RE-LOADED NEWTRALS 3

Herkese merhaba. 

Revolution İconic 3 far paletinden bahsetmiştim. Newtrals 3 far paletini kullandıktan hemen sonra sizinle de paylaşmak istedim. Memnun kalmayacağımı düşünmüyordum çünkü satın alırken testerlarına bakarak almıştım. Yapıları ve pigmentleri çok hoşuma gitmişti. 


Newtrals 3 biraz daha sıra dışı makyajların paletiymiş onu anladım. Renkler inanılmaz ve çok canlı.
15 farklı renk; ışıltılı ve mat farlardan oluşuyor. İçerisinde fırçası yok.

Dokunduğunuz gibi ürün elinize geliyor. Pigment konusunda Revolution kesinlikle çok başarılı o konuda şüpheniz olmasın :)
Yapısı yumuşak ama fırça ile ürünü almak istediğinizde biraz tozutma yapıyor.
Ürün direkt rengini veriyor o yüzden dağıtırken fırçayla iyi uygulamak lazım. 
Renkler kalıcı ve gün boyu uçmuyor. 


Baz kullanmadan sadece göz çevresine kapatıcı uygulayarak bile rahatlıkla kullanabilirsiniz.
Soldan ilk baştaki rengi uyguladığınızda ortaya turuncu alt tonlu bir pembe renk çıkıyor. Sanırım benim yaz aylarında elimden düşmeyecek. Daha taze ve sade bir görünüm istiyorsanız bu renkler yüzü aydınlık gösteriyor :)


Göz kapağını derinleştirmek için katlanma bölgesine uygulanacak en güzel tonlardan sadece ikisi. Pigment olarak yoğun olduğundan kontrollü bir şekilde uygulamanız gerekiyor. Fırça yardımıyla üründen çok az alarak bile zaten harika bir görünüm elde edebiliyorsunuz.


 Canlı renkler ve sıcak tonları barındırdığı için her mevsime uygun makyajı yapmak mümkün. Günlük makyaj ve özel günlerde rahatlıkla bu paleti kullanabilirsiniz. 

İndirimden 31.50tl'ye almıştım. İndirim dönemlerinde almak daha avantajlı çünkü o zaman bir palet yerine iki palet bile alabilirsiniz. Revolution ürünlerine en kolay Watsons mağazalarından ulaşabilirsiniz.

Yorumlar

Popüler Yayınlar