Sephora Colorful 5 Far Paleti

Yeniden merhaba :)
Bu ara far paletlerine takmış durumdayım. Far paletlerinde ki renk uyumlarına düşüp duruyorum.
Sephora da öylesine gezinirken aldığım Colorful 5 far paletini günlük olarak işe giderken sıklıkla kullanıyorum.


Ufak görünse de işlev olarak çok başarılı 5 renkten oluşuyor. 1 adet mat, 4 adet sedefli birbiriyle uyumlu renkler... Renkleri daha net görmeniz için swatchladım. 


Gün ışığında renkler bu şekilde görünüyor. Benim favorilerim soldan ikinci ve üçüncü renkler. Aydınlık ve doğal makyaj yapmak istediğim zaman kesinlikle elim bu far paletine gidiyor. Kahverengi gözleri de daha parlak gösteriyor.


İster buğulu göz makyajı isterseniz daha doğal bir göz makyajı için ambalajın arkasında da uygulama kolaylığı sağlayacak iki adet öneri sunmuşlar. Denemekten zarar gelmez. Ben işe giderken doğal görünüm için sunulan öneriyi uyguladım. Üzerine rimeli de geçince harika görünüyor.


Gelelim paletin yapısına... Yumuşacık un kurabiyesi gibi bir yapısı var. Pigment olarak beğendim. sadece ortadaki farı uygularken fırçasını ıslatırsanız ya da göz kapağınıza kapatıcı uygularsanız ürünü daha iyi tutmasını sağlarsınız. Ürün yumuşak ve biraz tozutma yaptığından dağıtımında zorlanmamak için bu adım önemli. 


Ürünün içerisinden çıkan far fırçasını çok başarılı buldum. Kıl fırça alt kirpiklerde çok güzel buğulu görünüm elde etmeyi sağlıyor.  
Diğer bir adı da Sunrise to sunset bronze.  Buradan anlaşılacağı gibi gece ve gündüz makyajlarında bronzluk isteyenler bir baksın derim :)

Sephora %50 indirimdeyken 25 tl'ye almıştım. İndirimsiz de 50 tl.

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar